Pure Farming 2018 - Almanya Haritası
Almanya Haritası ile Pure Farming 2018'e saatler süren ilave oyun deneyimi ekle. Almanya'nın en güzel yerlerindeki yeni çiftlikleri işlet, kozla tohumu üretimi veya koyun yetiştiriciliği gibi bölgeye özgü tarımsal faaliyetlerde şansını dene.