Pure Chess Park Oyun Paketi
Sonbahar zamanında New York'taki Central Park'ın görünümünden esinlenerek oluşturulan bu paket orijinal ve mükemmel vahşi hayvan figürlerini taşıyan satranç taşları yer alır. Central Park'ta satranç ve dama oynamak New York'un en ünlü geleneklerinden biridir ve bu sıcak, dingin ve rahat atmosferi yakalamaya çalıştık. Satranç taşları, taş veya reçine olarak görüntülenebilir; şah ve vezir asil tilki ve dişi tilki figürü olarak ve kale ise bilge baykuş figürü olarak seçilebilir. Bu oyun paketi kesinlikle sizleri uzaklara götürecektir ve Pure Chess koleksiyonunuz için muazzam bir parçadır.