Psikolojik Korku Paketi
Psikolojik Korku Paketi, dünyaca ünlü üç yoğun ve yansıtıcı hikayeye sahip korku filmini indirimli bir fiyatla bir araya getiriyor! Burnhouse Lane Burnhouse Lane, hayatını geri kazanmak için beş imkansız görevi tamamlamaya çalışan, ayağı çukurda ajans hemşiresi Angie Weather'ın hikayesini anlatıyor. İşler ne kadar kötüye giderse gitsin yaşamaya devam etmek için sebep olduğuna, ölüme, arkadaşlığa ve bitmeyen umuda dair bir hikaye. The Cat Lady (2012), Downfall (2016) ve Lorelai (2019) eserlerinin yaratıcısı Harvester Games'ten, seni yalnızca gerçekten karanlık yerlere götürmekle kalmayacak; aynı zamanda gülümsetecek, ağlatacak, hayatı ve doğal bulduğun her şeyi sorgulatacak yepyeni bir korku deneyimi. Buddy Simulator 1984 Yeni Anekom OS’te yaratılan yeni nesil yapay zeka teknolojisi sayesinde, BUDDY SIMULATOR 1984 en iyi kankanla takılma deneyimini simüle ediyor! En iyi kankan senden öğreniyor, senin ilgi alanlarına ve kişiliğine sürekli olarak uyum sağlıyor. Buddy Simulator 1984 oynayarak, yapay zekanın geleceğine doğru büyük bir sıçrama için bilim camiasına yardımcı oluyorsun. Afterdream Berrak bir rüyada kaybolun, gerçek ve kurgu arasındaki çizgileri bükün. Hayaletlerin gizemli konutunda gezinmek için garip kamerayı kullanın. Gece ziyaretinizin amacını canlı ve rüya gibi bir ortamda bulun. Hayaletlerle dolu belirsiz bir yerde gezinin ve ilgi çekici hikayede ilerledikçe bulmacaları çözmek için öğeler toplayın. Garip kameranızın merceğinden bakın ve onlarla etkileşim kurmak için vurgulanan nesneleri fotoğraflayın.