PROJECT ZERO: Mask of the Lunar Eclipse Digital Artbook
Çizimleri ve oyun müziğini içerir Dijital Çizim Kitabı, "PROJECT ZERO: Mask of the Lunar Eclipse" oyununun çizimlerini ve müziğini içerir. Başlık ekranından erişim sağlanabilir.