Premium Paket
Bir Başlangıç Paketi ile UFL yolculuğuna başla! Bu paket, yeni oyunculara ilk andan itibaren rekabet üstünlüğü vermek için tasarlandı. Pakete Neler Dâhil: Görünüm paketleri: Takımını en baştan daha güçlü ve daha eşsiz kıl İtibar Takviyesi: Takımına daha fazla yüksek puanlı oyuncu ekle TP Takviyeleri: Daha hızlı seviye atlamana ve daha çok içeriğin kilidini açmana yardımcı olan TP takviyeleriyle ilerlemeni hızlandır Oyun İçi Para: Görünüm paketlerine, yükseltmelere veya özelleştirme seçeneklerine harcayabileceğin oyun içi para bonusu al Neden Başlangıç Paketini Seçmelisin? Anında Takım Kurma: Sağlam bir takımla başla ve sıralamalarda yukarıya daha hızlı tırman Gelişmiş Oynanış: Avantajlar sağlayan yükseltilmiş görünüm ve takviyelerin faydalarından yararlan Premium Paket beraberinde birçok avantaj: 7 günlük Premium (TP ve KP) 10 maç İP takviyesi Devasa Görünüm Paketi Eşsiz Görünüm Paketi 20.000.000 KP oyun içi para 1.050 LP oyun içi para Zirveye oynamaya hazır ol!