Predator: Hunting Grounds - Hunting Party DLC Paketi
Acımasız bir avcı olun ve çeşitli av stilleriyle ormanı takip edin, görünümünüzü ve oyun stilinizi ormanın en korkunç Predator'u olacak şekilde özelleştirmek için seçkin Predator sınıfları elde edin. Bu DLC paketi, üst düzey Mr. Black Predator, Falconer Predator ve Captured Predator sınıflarını içerir. *Falconer Predator ve Mr. Black Predator'da gösterilen kozmetik maskeler de oyun içinde kazanılan para birimiyle satın alınabilir.