Predator: Hunting Grounds – Hunting Party DLC Bundle 3
Görünümünüzü ve oyun tarzınızı, ormanın en seçkin avcısı olacak şekilde özelleştirmenizin daha fazla yolunu sunan Premium Predator sınıfları ile avınıza korku salın. Bu DLC paketi, yeni Scar Predator, Chopper Predator ve Celtic Predator premium sınıflarını içerir.* * Scar Predator, Chopper Predator ve Celtic Predator'da gösterilen kozmetik maskeler, oyun içinde kazanılmış para birimiyle de satın alınabilir.