PowerWash Simulator - Muckingham Dosyaları - 3. Bölüm
Muckingham Dosyaları'nın üçüncü bölümü, su altı dünyası meraklıları için en kapsamlı temizliği sunuyor ve PowerWash Simulator'ın oyun içi dünyasını iki ilave su altı göreviyle genişletiyor. Bu güncellemede yerli karakterler ve deniz canlısı sakinler hakkında yeni bilgiler edinebileceksin. En iyi kısmı şimdiye sakladık: Bu görevler PowerWash Simulator topluluğu tarafından önerildi ve oylandı! Devasa bir dalganın akvaryumu ve araştırma denizaltısını tahrip ettiği Yengeç Koyu'na dön. Denizcilik anıtlarını tuz ve kirden arındırıp pırıl pırıl yaparak Muckingham'ın deniz yaşamını koruma programını ayakları, daha doğrusu yüzgeçleri yeniden yere basar bir hâle getir. Akvaryumun balık tanklarını kabuk bağlamış oyuklardan berrak deniz yaşamı vitrinlerine dönüştürürken ve Caldera Üniversitesi'nin araştırma denizaltısı Rowdy C. Life'ın gövdesinden kabuklu canlıları temizlerken sakinleştiğini hisset. Her şey şıpır şıpır ilerlerse belki balıklar da sana teşekkür eder! Muckingham Dosyaları Hakkında Muckingham Dosyaları bir dizi ücretsiz ilave görev içeren bir güncelleme. Bu güncellemede PowerWash Simulator'ın orijinal dünyasının şimdiye dek keşfedilmemiş kısımlarını görüp yeni karakterler, konumlar ve hikâyelerle karşılaşacaksın. Kasabanın en rağbet gören yıkamacısı olarak bu meskeni ve buranın sakinlerini yakından tanı.