PowerWash Simulator Geleceğe Dönüş Özel Paketi
Scott aşkına! Su basıncını saatte 141 kilometreye ayarlayıp zamanda yolculuk yaparak Geleceğe Dönüş üçlemesinin ikonik setlerini temizle! Gelecek korkutucu olabilir ama geçmiş de oldukça kirli. Çekim yerlerinin her köşesini pırıl pırıl yapmak ve sahne malzemelerini ışıldatmak için sete son anda yetiştin! Temizlemek için 1,21 gigawatt basıncın tamamını kullanman gerekse de bunu başaracaksın! Sıkı çekim programları arasında süren tamamen bitmeden Zaman Makinesi'nden Holomax Sinema Salonu'na her yeri yıkamak için yüksek tempolu bir iş seni bekliyor. Basınçlı yıkama tarihine geçmek için yoğun kullanım sebebiyle oluşan kir ve tozun her bir zerresini, patlama sahnelerinin kalıntılarını ve zaman buzlarını temizle. Buzların nereden geldiğinden emin değiliz gerçi... Temizlemen ve keşfetmen için beş yeni bölüm: - Doktor Brown'ın Aracı - Zaman Makinesi - Hill Valley Saat Kulesi - Holomax Sinema Salonu - Doktorun Zaman Treni İşe koyulsan iyi olur! Bugünün işini yarına bırakma! Ya da dünün, belki de yarının işi bile olabilir.