PowerWash Simulator - Buz Pisti - 2024 Kış
Tüm planlarını ertele. Ortalığın kirini ve pasını tuzla buz etme vakti. Mahallenin Buz Pisti büyük bir açılış yaptı ve ortalık az buz kirli değil. Bu tatil döneminde Muckingham'ın ihtiyacı olan tazyikli yıkama makineli kahraman temizlikçi sensin. Patenlerini giy ve tazyikli yıkama makinenin buzunu çözdür. Ayaklarının buz keseceği bir temizlik deneyimi seni bekliyor. Basınçlı suyla çamurları püskürt, yıl boyunca birikmiş tüm pisliği ortadan kaldırıp karlı bir harikalar diyarını açığa çıkar ve Muckingham sakinlerine en sevdikleri kutlama alanını geri ver. Büyülü kuzey ışıklarının, pırıl pırıl parıldayan takımyıldızlarının ve göz kamaştıran ışıkların altında noel heyecanı ve keyifli bir temizlik seni bekliyor! Göz kamaştıran ışıklardan bahsetmiş miydik? Buz Pisti aynı zamanda tatlış hayvan maskotlarla dolu! Bu maskotlar içindeki buzları eritecek kadar ancak pistteki buzları eritemeyecek kadar tatlı. Hediyemiz olan yepyeni kıyafetlerle ortamın havasına uygun şekilde giyin. Kar tanesi desenli sıcacık bir kıyafeti üstüne geçir ve tazyikli yıkama makineni yepyeni şeker kamışı temasıyla süsle. Buz pistini jilet gibi temizleyebilmek için elzem! PowerWash Simulator'ın Mevsime Özel Paketleri Hakkında PowerWash Simulator'ın Mevsime Özel paketleri, bir mevsim veya özel gün temalı tek bir harita içeren ücretsiz içerik güncellemeleridir. Ne de olsa temizlik sadece baharda yapılmıyor!