Portal Knights - Zümrüt Taht Paketi
Şunları içeren Zümrüt Taht Paketi ile karakterini ve evini kişiselleştir: - Zümrüt Kristal Parçacığı Tahtı - Yeşil Öncü bayrağı - Pilot Şapkası - Yeşin Neon Blok Türü - Mor Neon Blok Türü - Zümrüt kedi - Gökkuşağı Dünyası Adası Elysia dünyasının SANA ihtiyacı var! Karakterinin seviyesini yükseltmek, epik silahlar üretmek, düşmanları gerçek zamanlı fethetmek ve neredeyse her şeyi inşa etmek için bu işbirliğine dayalı, 3D sandbox aksiyon RPG'ye katıl! Maceraya atıl. Kahramanını güçlendir. Muhteşem bir Geçit Şövalyesi ol!