Portal Knights – Orman Hayvanı Kutusu
Portal Knights'ta 4 evcil hayvan içeren Orman Hayvan Kutumuzla evcil hayvan koleksiyonunuzu genişletin! Evcil hayvanlar şunları içerir: - Yaban Arısı - Rakun - Ördek - Tavşan Bu büyüleyici evcil hayvanları maceralarınıza katın veya onların dünyanızda dolaşmasına izin verin! Elysia dünyasının SANA ihtiyacı var! Karakterinin seviyesini yükseltmek, epik silahlar üretmek, düşmanları gerçek zamanlı fethetmek ve neredeyse her şeyi inşa etmek için bu işbirliğine dayalı, 3D sandbox aksiyon RPG'ye katıl! Maceraya atıl. Kahramanını güçlendir. Muhteşem bir Geçit Şövalyesi ol!