Portal Knights - Lobot Kutusu
Lobot Kutusu, Portal Knights’taki karakterin için altın bir özel robot setidir ve şunları içerir: - Lobot Kollar - Lobot Gövde - Lobot Kask - Lobot Bacaklar Özel robot setine Portal Knights’taki oyun içi mağazadan erişebilirsin. Bu aksiyon-RPG sandbox oyununda, Portal Knights dünyalarını istila eden kötülüğü yok et! Rastgele oluşturulan dünyalar arasında seyahat et ve yeni karakterlerle tanış. Karakterinin seviyesini yükselt ve Çatlaktan çıkan canavarlarla savaş. Her dünyayı keşfet ve hem eşsiz hem de güçlü ürünler oluşturmak için gerekli kaynakları çıkar. Daima değişken manzaralarla dünyaları yeniden inşa et. Geçit Muhafızlarını yenip en üstün Geçit Şövalyesi olarak dünyaya barışı geri getir!