Portal Knights – Huysuz Yüzükler Kutusu
Bu huysuz yüzük seçenekleriyle Portal Knights karakterlerinizi özelleştirin. Yüzükler şunları içerir: - Sineklerin Yüzüğü - Ateş Lordunun Yüzüğü - Kötü Hava Şartları Yüzüğü Elysia'yı keşfederken karakterinize yeni ve muhteşem etkiler ekleyerek arkadaşlarınızdan bir adım önde olun. Bu gösterişli yüzükleri donanıp bunu kendi gözlerinizle görün! Elysia dünyasının SANA ihtiyacı var! Karakterinin seviyesini yükseltmek, epik silahlar üretmek, düşmanları gerçek zamanlı fethetmek ve neredeyse her şeyi inşa etmek için bu işbirliğine dayalı, 3D sandbox aksiyon RPG'ye katıl! Maceraya atıl. Kahramanını güçlendir. Muhteşem bir Geçit Şövalyesi ol!