Portal Knights - Geçit Öncü Paketi
Şunları içeren Geçit Öncüsü Paketi ile karakterini ve evini kişiselleştir: - Siyah Öncü bayrağı - Helikopter Şapkası - Gökkuşağı kedi - Gökkuşağı Dünyası Adası Elysia dünyasının SANA ihtiyacı var! Karakterinin seviyesini yükseltmek, epik silahlar üretmek, düşmanları gerçek zamanlı fethetmek ve neredeyse her şeyi inşa etmek için bu işbirliğine dayalı, 3D sandbox aksiyon RPG'ye katıl! Maceraya atıl. Kahramanını güçlendir. Muhteşem bir Geçit Şövalyesi ol!