Portal Knights – Fantastik Başlık Kutusu
Portal Knights karakterlerinizi bu stil sahibi, fantastik başlık seçenekleriyle kişiselleştirin. İçerdiği eşyalar: - Melon Şapka - Sivrisinek Maskesi - Tek Gözlük - Elmas Şapkası - Venedik Maskesi Elysia'yı keşfederken karakterine bu tarz eklemeleri yaparak arkadaşlarının arasında öne çık. Bunu kendi gözlerinle görmek için bu gösterişli şapkaları donanman yeterli! Elysia dünyasının SANA ihtiyacı var! Karakterinin seviyesini yükseltmek, epik silahlar üretmek, düşmanları gerçek zamanlı fethetmek ve neredeyse her şeyi inşa etmek için bu işbirliğine dayalı, 3D sandbox aksiyon RPG'ye katıl! Maceraya atıl. Kahramanını güçlendir. Muhteşem bir Geçit Şövalyesi ol!