Portal Knights - Elfler, Hırsızlar ve Yarıklar
Elysia'nın ayı, Faynore'ye seyahat et ve gizemlerini ortaya çıkar! ÖZELLİKLER: Hırsız olarak oyna! Onlarca yeni, üretilebilir silah ve zırhın yanı sıra, gizlilik, geri saldırı gibi yetenekleri keşfet. Elf olarak oyna! Ten rengi, saç stili, kulakları ve daha bir çok şeyle dolu yeni bir ırk! Elit Hırsız Yarıklarına dikkat et! Bu rastgele oluşan geçitler dolambaçlı tuzaklar ve bulmacalarla doludur. Bir Geçit Şövalyesi bir Yarık'a zamanında ulaşamazsa bulunan TÜM hazineler sonsuza dek kaybedilir! En iyi hayatta kalma şansı için arkadaşlarınla seyahat et. Yepyeni Egzotik Ganimet! Yarıklar sayısız nadir hazine içerebilir ancak onları elde etmek için derinlerde gizlenmiş Demirhaneleri bulmalısın! Elf Şehri ve Hırsız Loncası Bu görev adaları büyüleyici karakterler ve politik entrikalarla dolu! Arkadaşlarını Faynore'a getir! Faynore'de diğer oyunculara ev sahipliği yapabilirsin. Yine de yalnızca DLC'ye sahip olan oyuncular orada bulunan eşyaları kullanabilir.