Portal Knights - Altın Taht Paketi
Şunları içeren Altın Taht Paketi ile karakterini ve evini kişiselleştir: - Altın Kristal Parçası Tahtı - Altın Öncü bayrağı - Kaynakçı Maskesi - Kırmızı Neon Blok Türü - Sarı Neon Blok Türü - Altın kedi - Gökkuşağı Dünyası Adası Elysia dünyasının SANA ihtiyacı var! Karakterinin seviyesini yükseltmek, epik silahlar üretmek, düşmanları gerçek zamanlı fethetmek ve neredeyse her şeyi inşa etmek için bu işbirliğine dayalı, 3D sandbox aksiyon RPG'ye katıl! Maceraya atıl. Kahramanını güçlendir. Muhteşem bir Geçit Şövalyesi ol!