Police Simulator: Patrol Officers: Surveillance Police Vehicle DLC
Teknoloji demek, verim demektir. Surveillance Police Vehicle da bunu kanıtlıyor! Brighton sokaklarında bu araçla devriye gezip taşıtlarla ilgili birçok suçu özel güvenlik kamerasıyla kaydederek trafikte ihlal yapanların hayatını zorlaştır.