Poe’nun Beka Hedefi Seviye Paketi
Poe’nun Beka Hedefi Seviye Paketi, LEGO Star Wars: The Force Awakens deneyimini filmde bulunmayan yepyeni bir macerayla geliştiriyor. İlk Düzen'den tehlikeli bir biçimde kaçıp Jakku'da karaya oturduktan sonra Poe Dameron, BB-8'i aramak ve çöl gezegeninden kaçmak için bir gemi bulmak zorunda. Jakku'nun tehlikelerinden sakınıp Direnişe geri dönmenin bir yolunu bulabilecek mi?