Planet Zoo: Oceania Pack
Yelkenler fora, Planet Zoo: Okyanusya Paketi yolcusu kalmasın! Nefes kesen takımadaları keşfet ve kıtanın güneşi kucaklayan Pasifik adalarının güzelliğini ve kültürünü deneyimle. Bu paket, Polinezya geleneklerinden esinlenilmiş 200'den fazla yeni dekorasyon öğesinin yanı sıra kumsallarda paytak paytak yürüyen veya zengin ormanlarda saklanan beş benzersiz hayvanı içerir. Capcanlı bir ada cennetinde vahşi yaşamın korunmasına odaklanan yeni bir senaryo ile hayvan bakımı becerilerini test et. BEŞ İKONİK HAYVAN Okyanusya'nın yabani kıyılarından yeni hayvanlarla tanış: kahverengi Yeni Zelanda kivi kuşu, Tazmanya canavarı, küçük penguen, kısakuyruklu kanguru ve gözlüklü meyve yarasası. Hayvanat bahçendeki pür dikkat yiyecek arayıp yeni yuvasını keşfeden küçük kahverengi Yeni Zelanda kivi kuşunu incele. Yaşam alanının altını üstüne getiren yaygaracı bir Tazmanya canavarının etkileyici çığırtısına kulak ver. Karınları üzerinde dinlenen ve paytak paytak dolaşan yüzlerce küçük penguenin oluşturduğu kolonileri hayranlıkla izle. Kısakuyruklu kangurunun yürekleri ısıtan gülümsemesini keşfet. Süzülerek yaşam alanını keşfeden muhteşem gözlüklü meyve yarasasını görmek için yukarı bak. 200'DEN FAZLA ÇARPICI DEKORASYON ÖĞESİ Okyanusya bölgesinden ilham alınmış çok çeşitli müthiş yeni dekorasyon öğeleriyle hayvanat bahçeni genişlet. Bu öğelerde desenli, ağır oymalı ahşap dekorasyonlar ve rengarenk çiçek süslemelerinin yanı sıra kurutulmuş yapraklar, ahşap, lif ve dokumalar gibi doğal yapı malzemelerine ağırlık veriliyor. Bu malzemelerin özgün güzellikleri, adanın canlı renkleriyle birlikte daha da öne çıkıyor. Çeşitli yüz ifadelerine sahip olan ve özelleştirilebilen Tiki temalı oymalı dekorasyonlar ile ortama daha eğlenceli bir hava kat. Bu mutlu yüz, yeşilliklerden bir taç ve capcanlı bir Hawai çiçek kolyesi takabilir veya akşamları hayvanat bahçeni aydınlatacak bir meşale görevi görebilir. Bu eğlenceli parçaların yanı sıra karanlıkta parlayan yapay lavları ve yeni bitki örtüsünü keşfet. Benzersiz Yeni Zelanda palmiyesi ve konuklarının üzerinde upuzun yükselen kral eğrelti otu, bu bitki örtüsünün en dikkat çekenleri arasındadır. Tüm bu büyüleyici eklemeler, hayvanlarının ve konuklarının keyfini çıkaracağı cennet gibi bir hayvanat bahçesi inşa etmende sana yardımcı olacak. HEYECAN VERİCİ BİR SEFER SENARYOSU Tanıdıklara selam ver! Bernie Goodwin ve kızıyla tekrar bir araya gelerek güneşe doyan bu huzurlu adanın tepesindeki Goodwin Ailesi Doğal Yaşam Parkı'nda geçen yepyeni sefer senaryomuzda şansını dene. Emma'nın, babasıyla beraber inşa edeceği daha kişisel yeni bir hayvanat bahçesi projesi için planları var. Sen Emma'nın hayvanat bahçesini sıfırdan inşa etmesine yardımcı olurken Bernie dizginleri bırakabilecek mi? Bu aile projesini desteklemek için gerekenlere sahip misin?