Planet Zoo: Kuzey Amerika ve Avrupa Paketi
Planet Zoo: Kuzey Amerika ve Avrupa paketiyle hayvanat bahçene gelen on üç muhteşem yeni hayvana merhaba de! Uzun boylu alageyikten lekeli semendere kadar dünyanın dört bir yanından birçok büyüleyici vahşi hayvanla konuklarını etkileyebilirsin. AVRUPA VE KUZEY AMERİKA'DAN ON ÜÇ ÇARPICI YENİ HAYVAN o Alageyik o Puma o Kaliforniya denizaslanı o Kuzey Amerika kunduzu o Amerikan timsahı o Kara kuyruklu çayır köpeği o Kutup tilkisi o Amerikan boğa kurbağası o Alp dağ keçisi o Avrasya vaşağı o Avrupa alageyiği o Avrupa porsuğu o Lekeli semender 250'DEN FAZLA ÇARPICI DEKORASYON ÖĞESİ o Venedik ve Amsterdam gibi ikonik şehirler dâhil olmak üzere Avrupa'nın pitoresk bölgelerinden ilham alan yeni yaratıcı seçenekleri kullanarak inşa et ve süsle. Parlak suların üstüne süs köprüleri dik; Londra çınar ağacı, mantar meşesi ve üzüm asması gibi yerel bitki örtüsü öğelerini ekle ve orta çağ temalı yeni hayvan işaretlerini yerleştir. Parıldayan peri ışıkları ve süslemelerle tatil sezonunu bile karşılayabilirsin; kendi tatil köyünü veya kış pazarını yarat! 2 YENİ SENARYODA USTALAŞ o Jameson Vahşi Yaşam Parkı'na Hoş Geldin! Ünlü Blue Ridge Dağları'nın eteğindeki göllerin içinde bulunan bu yeni turistik mekan seni yönetim görevine çağırıyor. Tabiata yeni doğal ortamlar eklemek için araziyi temizleyerek, bataklık sulak alanlarda çalışarak ve hayvanlara gelişmeleri için büyük ve doğal yaşam alanları sağlamak için hayal gücünü serbest bırakarak hayvanat bahçesini genişlet. o Al's Pine Zoo'nun sahipleri, tatil sezonundan önce olabildiğince çok farklı türü tanıtmanı istiyor: Meydan okumaya var mısın? Bu şenlikli, yeni zamanlı senaryoyu dene ve yönetim yeteneklerini sına! Yüksek bir dağın karlı eteklerinde yer alan bu hayvanat bahçesi; İtalya'yı, Fransa'yı ve İsviçre'yi temel alan üç ayrı bölgeden oluşmaktadır. Yüksek puan almak için dağdan dışarı doğru bu üç ülke temalı bölgeye genişle ve konuklarına akıllarından çıkaramayacakları bir Avrupa gezisi sun.