Planet Coaster: Muhteşem Oyuncak Koleksiyonu
Muhteşem Oyuncak Koleksiyonu ile lunaparkını bir sonraki seviyeye taşı. Misafirlerine yepyeni bir heyecan ve eğlence yaşat. Hayallerindeki eğlence treni parkını oluştururken mevcut faaliyetlerini daha da geliştirmek ve işletme kârlılığını artırmak üzere yeni planları kolayca kullan ve oyuncakları özelleştir. Düz Oyuncaklar Gezici panayırlardan ilham alan Power Moves, binenlere hayatlarının biniş deneyimini yaşatıyor. Ayrıca gerçekçi bir sahne ayarlamak üzere kendine ait özelleştirilebilir bir arka plan ile geliyor. Hyperjump ve Ascendance, misafirleri yeryüzüne indirmeden önce klasik kabinden gökyüzüne bir sürü farklı şekilde fırlatıyor. Swift Eagles, misafirlerin kanatlı vagonlarla gökyüzünde süzülmesini sağlarken The Grand Carousel tüm aileyi eğlendiriyor. Roller Coaster'lar Hayranların çok sevdiği S. L. V., çok hoş ve son derece ayrıntılı bir şekilde tasarlanmıştır ve maksimum esneklik için hem mekik modu hem de döngü modunu içerir. Vector, çoklu fırlatma döngüsü için zincirli kaldırma ve LSM ile birlikte gelmektedir. Sonuç olarak her seferinde sorunsuz bir biniş deneyimi yaşatır. Bununla beraber ayrıca asla affı olmayan Mind Melt var; en dayanıklı misafirlerin cesaretini sınayan klasik ters çevrilmiş bir eğlence treni. Raylı Oyuncaklar Oyuncağın hikayesine hayat vermek üzere dönen, yükselen ve alçalan ve sekiz misafire yönelik 3 boyutlu bir taşıyıcı olan Tracker ile misafirlerinin karanlık tren deneyimini zenginleştir. Ulaşım Araçları Gerçekten harikulade bir deneyim yaşatmak üzere yapılmış klasik bir teleferik olan Skies ile misafirlerinin park boyunca manzaraların tadını çıkarmasını sağla. Yolda yükü hafifleterek misafirlerinin daha ekstrem gezintilerin sonrasında kendilerini toparlamalarına izin ver.