Planet Coaster: Korku ve Macera Paketi
Korku ve Macera Paketlerini birleştiren bu heyecan verici paket, misafirlerinizin çok hoşuna gidecek! Paket, hayal gücünü besleyecek ve tüm zamanların en destansı eğlence treni parkını yaratmana yardımcı olacak beş heyecan verici oyuncak, iki yeni gösterici ve 150'den fazla yeni benzersiz plan içerir. Beş Yeni Oyuncak The Hoax, iyice bükülebilen rayları ile en küçük boşluklara bile sığabilen, serbest dönen bir perili ev oyuncağıdır. The Huntsman, misafirlerinizi hortlaklar ve hayaletler ile yüz yüze getirecek, bir eksen üzerinde dönen özel bir tasarıma sahiptir. Island Adventure, büyük su kütleleri için tasarlanmış yüksek kapasiteli bir tekne oyuncağıdır. Land Ahoy, Island Adventure'ın küçük kız kardeşidir ve daha dar su kanallarında ilerler. Gold Fever, misafirleri ilginç bir tapınağın içinde ve üstünde hızla savuran, maden arabalı eğlence trenidir. Yepyeni Manzaralar Yeni ürkütücü manzara parçaları, parklarının şeytani bir havaya bürünmesini ve korkunç hayal gücünün serbest kalmasını sağlar. Bir korku hükümdarlığı tasarla! Buna ek olarak heyecan verici yeni manzara parçaları, tuzak dolu bir maceradan orman temalı bir kaçışa kadar birçok şey yaratmak için mükemmeldir. Kaçırılmayacak maceralar seni bekliyor! Yepyeni Planlar Önceden yapılmış öğeleri anında yerleştirmek için çeşitli yeni planlardan istediğini seç. Hayallerindeki destansı eğlence treni parkını inşa etmek için muhteşem altın heykellerden tamamıyla animasyonlu perili ev odalarına kadar her şeyi birleştirebilir ve eşleştirebilirsin. İki Yeni Gösterici Lütfen korkunç mu korkunç Kral Ghoster'a ve konfeti tabancası kullanan, ormanın kraliçesi Renee Feu'ya merhaba de!