Planet Coaster: Klasik Oyuncak Koleksiyonu
Klasik Oyuncak Koleksiyonu ile parkına kalite kat. Dokuz yeni oyuncak ve yeni bir seçenek içeren bu koleksiyonla misafirlerine hiç olmadığı gibi heyecan ve eğlence yaşatabilirsin! Dünyanın dört bir tarafındaki fuar alanlarından ve tema parklardan simge hâline gelmiş ve klasik lunapark oyuncaklarından ilham alan bu koleksiyonda eski tip Macchina Classica arabası, su bazlı tekne oyuncağı Armada, müthiş Sky Temple ve ayrıca hayallerindeki parkı inşa etmene yardımcı olacak daha fazla oyuncak ve tren dahil dokuz yeni lunapark oyuncağı yer alıyor! Roller Coaster'lar Kaotik Interdimensional dönen eğlence treni, misafirlere her seferinde eşsiz bir deneyim yaşatmak üzere vagonları istediğin yönde döndürebildiğin bir hat içeriyor; geleneksel zincirli kaldırma ve diğer fırlatma seçeneklerine ek olarak bir LSM fırlatma sistemi dahil olmak üzere birden çok kaldırma ve fırlatma seçeneğinden faydalanırken geçmiş ve bugün Infinite'te birleşsin. Raylı Oyuncaklar Armada, atmosferik iç mekanlardan geçen büyüleyici bir tekne gezisidir, suda geçen en sevdiğin karanlık yolculukları yeniden yaratmak için harikadır; Macchina Classica'nın nostaljik estetiği seni kandırmasın: Bu şık gezinti teknesi, Planet Coaster'daki tüm raylı oyuncaklardan daha hızlıdır. Düz Oyuncaklar Sky Temple, geleneksel Qin Dynasty mimarisinin temasına sahip güzel bir gözlem platformu oyuncağıdır; Rising Raptor, uysal misafirler için alçaltabildiğin ve heyecan tutkunları için yükseltebildiğin özelleştirilebilir bir eğlence kulesidir; onun kardeşi Golden Eagle ise çok daha heyecan verici, dışa bakan bir gondol düzeni içerir; Free Flyer'da nazik bir sallanma ve nefes kesen bir dönüş arasından seçim yap ve Swift Drifters'ta oval bir pistte yüksek bir ivmeyle uçuşan arabalarla kendinden geç. Ulaşım Araçları Dört yolcuyu havada asılı duran, şık kabinlerin içinde huzur dolu bir gezintiye çıkaran lüks bir ulaşım aracı olan Gondola'dan misafirlerinin hayatlarında bir kez görebilecekleri manzaraları görmelerini sağla.