Planet Coaster: Dünya Panayırı Paketi
Dünya Panayırı Paketinde küresel kültürün ihtişamını kutla! Bu pakette iki yeni tren, bir yeni raylı oyuncak, 390'dan fazla manzara öğesi ve on güzel ülkeyi baz alan cesur yeni temala var: Çin, ABD, Fransa, Fas, İtalya, Almanya, Japonya, İngiltere, Meksika ve İspanya. Uluslararası ikonografiden ilham alan zengin bir manzara, donatı ve öğe koleksiyonuyla cazibenin zirvesine ulaş. Bu arada üç yeni cazibe merkezi, üstün mühendisliğin mükemmelliğini gösteriyor. Polarity: Trenleri muazzam hızlarda ileriye doğru itmek için manyetik kuvvetler kullanan hızlı bir taşıma sistemi. Polarity, fütürist teknolojinin zamansız bir estetikle buluştuğu benzersiz ve esnek bir yay sistemi içeriyor. Jixxer ve Interceptor: Sinir bozucu bir kovalamacada takılı kalmış, iki ayrı ama benzer tren. Düello yapan bu motosiklet treni ikilisi, yüksek hızlı hidroliklerle çalışıyor ve binicilerin bir ömür boyu sürecek bir heyecan yaşarken köşelere yaslanmalarını sağlayan yeni bir koltuk türü içeriyor. Tabii bu yine de tekrar binmelerine engel olmuyor!