Planet Coaster 2: Klasik Lunapark Oyuncakları Paketi
Planet Coaster 2: Klasik Lunapark Oyuncakları Paketi, klasik bir tema sunmak ve tema parklarını hissetmek için mükemmel, on adet klasik oyuncak içerir: Büyük Atlıkarınca: Özgün, dairesel şekilde dönen, platform oyuncağı. Ziyaretçilerin, müzik eşliğinde çok çeşitli oturak türlerinin ve stillerinin zarif bir şekilde yükselip alçalmasını izlemeye bayılacaklardır. Zincirli Döner Salıncak: Bu geleneksel, askılı oturaklı atlıkarıncada gökyüzüne neşeyle çık. Tur süresi boyunca yükseklik, eğim ve hız sürekli değişerek havada süzülen ziyaretçilerini merakta bırakır. Helter Skelter: Ziyaretçilerin bu klasik ve ikonik eğlence kulesinin içindeki merdivenlerden yukarı çıkacak ve ardından Helter Skelter'ın dış yüzeyine sarılı spiral kaydıraktan tekrar yere kayacaktır. Monte Leone: Ziyaretçiler bu klasik aile turuna bir örtünün altında binecekler. 2'şer koltuklu, inişli çıkışlı ilerleyen bir halka Monte Leone'nin merkezi noktası etrafında dönmektedir. Tam hıza ulaştığında tur deneyimini değiştirmek için bir örtü ortaya çıkarak ziyaretçilerin ve taşıyıcıların üzerlerini kapatacaktır. Hyperspin: Bu göz alıcı, üstü açık Waltzer ile ziyaretçilerini zamanda geriye döndür. Serbestçe dönen koltuklar, dairesel bir taşıyıcı bant boyunca dönerek ziyaretçilerini heyecan verici bir şekilde döndürür. Buoyancy: Okyanusun derinliklerine girecek kadar cesur olanlar bu Buoyancy eğlence aracına bayılacaklar. Ziyaretçiler bu anında fark edilebilen merkezi dalış çanına girerek, su kütlesinin altına tamamen dalıncaya kadar hidrolik basınç ve kasnak sistemiyle aşağı doğru daldırılacaklar. Zemine ulaştıklarında fren serbest bırakılır ve dalış çanı tekrar yüzeye doğru fırlar. Şehir Yarımadası - Ahşap: Eski trenlerden ilham alınarak tasarlanan Şehir Yarımadası, vagon başına dört bankın olduğu, klasik, ahşap bir trendir. Aynı anda sekiz binicinin yükselip alçalan, süzülen ve bükülen tur parkurlarının tadını çıkarmasına izin verir. Eddie Fun Mitchell Company – Ahşap – Yanal Sürtünme: Her vagonda dört binici, iki araç. Emniyet kemeri, kuşa ya da kayış bulunmaz. Bu antika, ahşap tren; geçmişte kalmış uzak bir çağa ait heyecan verici bir turdur. Whitelake Lunapark Sahili - Ahşap - Wild Mouse: Vagonun hızına göre belirlenen küçük adımlar ve hızlı yükseklik değişiklikleriyle bu yanal sürtünmeli ahşap tren, parktaki ziyaretçilerinizi heyecanlandırmak ve coşturmak için yana yatışlı sert virajlardan ve keskin köşelerden yararlanır. Dart Kinetics - Antika Güçlendirilmiş Vagonlar: Bu parkurlu ve benzinle çalışan eğlence aracı, ziyaretçilerinizin istikrarlı bir şekilde zamanda geriye gitmelerini sağlayacak ilginç, antika şekilli vagonlar kullanır.