Planet Coaster 2: Bonus Oyuncak Koleksiyonu
Planet Coaster 2: Bonus Oyuncak Koleksiyonu, ziyaretçilerine ekstra eğlence sunmak için tasarlanmış üç heyecan verici oyuncak içerir: FD Vision – Güçlendirilmiş Dönen Oyuncak: Çok beğenilen 'omnimover'ın kendi etrafında dönen, klasik bir türevidir. FD Vision aslında hiç durmaz! Bu güçlendirilmiş oyuncak; ilişiğindeki taşıyıcı bant vasıtasıyla hareket hâlindeyken binilmesi ve inilmesi gereken, sabit bir hız parkurunda çalışan bir dizi taşıt içerir. Küp: Geometrinin yuvarlanan dehşetine, yani Küp'e tanıklık et! Ziyaretçilerin, çok sayıda etrafında dönen karenin ortasında neşeyle çevrilecek, döndürülecek ve cıyaklayacaktır. Outamax – Su Treni: Bu uzun ve su temelli hız treni, ziyaretçilerini büyük bir sıçramadan bir diğerine götürmek için eşsiz bir çift taraflı taşıyıcı kullanır.