Plague of Frogs Pack
Sanal Steelport'a cehennemden hatıralarınızı getirin! Lil Croaker ile Zinyak’ın ordusunun üzerine amfibi ölüm yağdırın ve bunu yaparken El Bombası zırhı veya Jezebel'in kıyafetleri içinde güzel görünün.