PJ MASKS: GECENİN KAHRAMANLARI - TAM SÜRÜM
Kim günü kurtarmak için geceye karışır? Tabii ki sen! Pijamaskeni tak ve şimdiye kadarki en heyecanlı Pijamaskeliler oyununda Kedi Çocuk, Baykuş Kız ve Kertenkele'nin yerini al. Görev Kontrol Merkezi'nde başladığın oyunda küçük kahramanlar için platformlu bir maceraya atılacaksın. Kedi Çocuk'un hızı, Baykuş Kız'ın uçması ve Kertenkele'nin kasları gibi süper güçlerini kullanıp gecenin kötülerini durdur. Ayrıca Gizemli Dağ'dan Ay'a kadar sekiz farklı Pijamaskeliler mekânını keşfet! Pija-bot'un yardımlarıyla arkadaşlık, takım çalışması ve gizli toplanabilir eşyalardan oluşan bir dünya keşfedeceksin. Dünyayı Romeo, Ay Kızı ve Gece Ninjası'ndan kurtarabilecek misin? Yaramaz Maymun Gu bir maymunluk peşinde ve onu yalnızca dövüş sanatları ustası An Yu'nun desteği ve yeni hızlı Rover araçlarıyla Pijamaskeliler durdurabilir! İster Pijamaskeliler olsun ister diğer gece kahramanları; karşısına kimin çıkacağı Maymun Gu'nun umurunda değil... Onun gittiği her yerde kaos çıkarmaktan başka bir isteği yok! O yüzden şimdi üç yeni heyecanlı görevle Gizemli Dağ'ın derinliklerinde maceraya atılma zamanı. Yepyeni Rover'ınla daracık mağaralarda ve sokaklarda yarış. Bambu Ormanı'nda, Gizli Mağara'da ve kadim savaş alanı Pagoda'da mistik nesnelerin peşine düş. Dara düştüğünde ya da düşmanlarınla savaşırken yardıma ihtiyaç duyduğunda Büyülü Asa'nın sahibi ve Gizemli Dağ'ın koruyucusu olan yeni dostun An Yu'yu çağırmayı da unutma! Kedi Çocuk, Baykuş Kız ve Kertenkele'nin karşısına daha önce böyle biri hiç çıkmamıştı. Meşhur pijamaları giyip Gecenin Kahramanı olabilir misin?