Pirate Cove Paketi - Anno 1800
Pirate Cove Paketi ile şehirlerinizi korsanlar cennetlerine dönüştürün! 21'den fazla yeni dekorasyon ve görünümle içinizdeki korsanı açığa çıkarın ve bir korsan cenneti yaratın! Bembeyaz kumsallar, toplar ve gemi enkazlarıyla denizci vatandaşlarınıza korsan hayatı yaşatın. Korkusuz denizcilere göre dayanıklı evler inşa edin, gemilerinizi siyah yelkenlilerle ve sahillerinizi de kuru kafa temalı dekorasyonlar, nöbetçi kuleleri ve gömülü hazinelerle donatın.