Pirana Tabancaları Silah Paketi
Diş, pençe, jilet gibi. Pirana Tabancaları Silahşor ve Vahşi Savaşçı avantajları için tasarlanan Pirana Tabancaları, 5 benzersiz görünüm çeşidine sahiptir.