Phantom Liberty: Quadra Kelle Avcısı Ön Sipariş Bonusu
Karanlık geleceğin gizli ajandan dönme siber haydutlarına yaraşır bu araçla, hem güzellik hem de canavar gibi bir motor seninle. Quadra Sport R-7 ""Kelle Avcısı""na, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty oyuncularından önce sahip ol. Phantom Liberty, karanlık bir gelecekte geçen açık dünya RPG oyunu Cyberpunk 2077'nin yeni casusluk ve gerilim macerasıdır. Siber gelişmiş paralı asker V olarak, parçalanmış dostluklar ve sinsi siyasi entrikalar ağını çözmek için gizli ajan Solomon Reed'e katıl.