PGA TOUR 2K23 Ultimate Head Start Paketi
Ultimate Head Start Paketi ile golf yolculuğunu hiç olmadığı kadar güçlendir! Ultimate Head Start Paketini satın alarak 4000 VC ile 12 Epic Golf Topu kazanacak ve ayrıca Pro Shop'taki tüm ekipman ve kıyafetlerin kilidini açacaksın (öne çıkan mağazadaki sınırlı süreli ürünler hariç). Başlangıçtan itibaren üstünlük sağlayacak araçlara, becerilere ve tarza sahip olabilirsin. İster arkadaşlarına karşı yarış ister dünyanın en iyi golfçüleriyle mücadele et, bu paket sayesinde rakip tanımayacaksın! Golf deneyimini bir üst seviyeye taşımak için daha fazla bekleme. The Ultimate Head Start Paketini hemen al ve mükemmellik, şıklık ve eğlence yolculuğuna başla.