PGA TOUR 2K23 Style & Swing Paketi
Style & Swing Paketi ile golf tarzının kilidini aç! Style & Swing Paketini satın alınca Pro Shop'taki tüm ekipman ve kıyafetlerin kilidini açabilirsin (öne çıkan mağazadaki sınırlı süreli ürünler hariç). Nike, Adidas, Callaway ve daha birçok markanın kıyafet ve ekipmanlarıyla sahada bakışları üstüne çek Zafer için hazırlan, stil sahibi vuruşlar yap ve golf dünyasında kalıcı bir etki bırak. Style & Swing Paketini hemen al!