PGA TOUR 2K21 Baller Paketi
MyPLAYER'ININ YETENEKLERİNİ VE GÖRÜNÜMÜNÜ ÜST SEVİYEYE ÇIKAR Baller Paketi ile seçkin sopalar, en yeni giysiler, hokey sopası gibi tuhaf eşyalar da dahil olmak üzere oyun çıktıktan sonra sunulan en iyi içeriklerin kilidini aç. Hem de inanılmaz bir indirimle!* STİLİNDEN ÖDÜN VERME: Callaway, Bridgestone, TaylorMade ve benzeri seçkin markaların golf sopalarını kullanarak PGA TOUR'un yıldızı sen ol. MyPLAYER'ININ GARDIROBU GÖZ ALICI OLSUN: adidas, Puma, Goodr, Travis Mathew ve Under Armour gibi en havalı markaların kıyafetleriyle sahada herkesin gözü MyPLAYER'ında olacak. SAHADA ÇILGINLIKLAR YAP: Muz, taco ve hatta hokey sopası şeklindeki eğlenceli sopalarla atış yapmayı deneyerek arkadaşlarınla eğlenceye doy! *PGA TOUR 2K21 Baller Paketine NBA, FootJoy ve Titleist ekipmanları hariç tüm ücretli içerikleri dahildir. Seviyelere ve ilerlemeye göre açılan içeriğin yine oyuncunun ilerlemesiyle açılması gerekmektedir.