Persona 3 Reload: Persona 4 Golden Yasogami High Kostüm Seti
Persona 3 Reload: Persona 4 Golden Yasogami High Kostüm Seti, Persona 4 Golden'dan Yasogami High kostümlerini de kullanmana olanak tanıyan ilave içerikler içerir. *Bu ürün aynı zamanda bir paket olarak da alınabilir. Lütfen kazayla birden fazla sefer satın almamaya dikkat et.