Persona 3 Reload: Persona 4 Golden Persona Seti
Persona 3 Reload: Persona 4 Golden Persona Seti, Persona 4 Golden'dan Persona'ları kullanmana olanak tanıyan ilave içerikler içerir. Bu set 3 Persona içerir: - Persona 4 Ana Karakterinin Persona'sı "Izanagi" - Tohru Adachi'nin Persona'sı "Magatsu-Izanagi" - Marie'nin Persona'sı "Kaguya" *Bu ürün aynı zamanda bir paket olarak da alınabilir. Lütfen kazayla birden fazla sefer satın almamaya dikkat et.