Peggle 2 Windy the Fairy Usta Paketi
Peggle 2, yepyeni Peggle Ustası Windy the Fairy'nin de katılmasıyla birlikte iyice ustalaştı! Bu afacan periciğin tek istediği, düşük puanlı mavi peg'leri inanılmaz bir biçimde yüksek puanlı mor peg'lere dönüştüren müthiş Fairy Flock gücünün yardımıyla devasa puanlar kazandırabilmek. Fairy Flock'la en basit atışlar bile Free Ball kazandıran atışlara dönüşürken harika atışlar ise akıl almaz puanlar kazandırıyor. 10 yeni seviye, 10 yeni test, 30 yeni görev, 3 kostüm ve 3 yeni başarı içeren Windy'nin Usta Paketi, her Peggle'cının hayali!