Peggle 2 - Shiver Me Timbers Kostüm Paketi
Selam millet! Peggle ustaları mavi derinliklerdeki savaş için toplarını doldurup göz bantlarını takıyorlar. Heyecan dolu Shiver Me Timbers Kostüm Paketiyle maceraya atılın. Yedi usta da uzak denizlere açılmaya hazır ve onlara kaptanlık edecek birini arıyor. Direkteki Jolly Roger'dan korkmayın; bu yaramaz şeyler ganimetinizin peşinde değil. Gözü dönmüş bu korsanların tek bildiği şey, peg'leri yağmalamak ve yüksek skorlar elde etmek. Kıç güvertesindeki Peg Party karşılaşması için denizci dirayetinizi takınıp oyun havasına girin. Acemi acemi bakmayın öyle, atlayın güverteye!