PAYDAY 3: Fear & Greed Tailor Pack
Kibir, hırs, öfke, kıskançlık ve şehvet. Neredeyse tüm ölümcül günahlar borsa katında ve Payday Çetesi'nde temsil ediliyor, yani bu iki dünyanın birleşme vakti geldi de geçiyor. Seni kelimenin tam anlamıyla piyasa uzmanlarının ayakkabılarına koyan bu kıyafetlerle hırsını gururla giy. Korku ve Hırs Terzi Paketinde dört kıyafet, maske ve eldiven bulunur. Kıyafetler - Çılgın Köpek - Borsa Taciri - Güç Gösterisi - Hesaplaşma Eldivenler - Mavi Çip - Çivili - Piyasa Yıkıcı - Gerekli Kötülük Maskeler - Yükselen Boğa - Kötü Kurt - Tavşan Sezonu - Ayı Piyasası Korku ve Hırs Terzi Paketi, aynı zamanda Korku ve Hırs Paketi'nin bir parçasıdır.