PAYDAY 3: Fear & Greed Heist
Korku ve Hırs soygunu, Wall Street'in kalbinde geçiyor. Yalnızca düşmanlarımızı değil, borsanın kendisini de soyduğumuz cesaret isteyen bir soygun. Gizli veya gürültülü olmayı seç, ardından kimse anlamadan yüzyılın soygununu gerçekleştir!