PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Yakuza Karakter Paketi
Yakuza Karakter Paketi işte burada! Paket sayesinde soyguncular PAYDAY çetesinden Yakuza, Japon soyguncu Jiro olarak oynayabilirler. Pakette Jiro’nun haricinde Yakuza perk deck, Jiro'nun maskesi, Shinsakuto-Katana yakın dövüş silahı ve Micro Uzi vardır.