PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Wolf Pack
PAYDAY 2 için The Wolf Pack DLC, iki klasik soygunun dönüşünü sembolize ediyor - Counterfeit ve Undercover işleri. Artık ekibi bir işte Sunshine eyaletine giderken ve diğerinde Taxman'i ziyaret ederken Wolf'un parlama zamanı. Bu, Bodhi'nin Pool Repair'ının dönüşü! Bu iki soygunun aksine bu DLC bomba fırlatıcı, çivi tabancası yakın dövüş silahı, 2 şarkı, 4 maske, şablonlar ve daha fazla malzemeyle geliyor.