PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Sydney Character Pack
PAYDAY 2 için The Sydney Character Pack, öfkeli Sydney'i Hiesters ile tanıştırıyor. Sydney aslında Avustralya'dan ancak daha da önemlisi PUNK adlı kargaşa markasını serbest bırakıyor. Melbourne'ün arka sokaklarını yöneterek ihtiyaç duyulan her yere anarşi ve karmaşa aşılıyor. Ancak artık, olaylarla tekrar tekrar savaşmaktan yoruldu. Bu yüzden, davranışına paralel olarak ABD kapısını tekmeleyip hedefini dünyadaki en iyi soygunculara yöneltiyor - PAYDAY çetesi. Bu paket ayrıca Bootleg Assault Rifle ve Wing Melee Knife ile Anarchist Perk Deck'i birlikte içeriyor.