PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - GOAT Simulator Heists
Goat Stimulator DLC, Coffee Stain Studios ve OVERKILL arasındaki bir iş birliğidir. Vlad'ın, çete için yeni bir görevi vardır fakat çete olay yerine vardığında işler karmaşıklaşır. Bu güncelleştirme ile, şimdiye kadar yaptığımız hiçbir soyguna benzemeyen yepyeni bir soygunu piyasaya sürüyoruz. Yeni av tüfeği, dört yakın dövüş silahı, dört maske, dört model ve dört yeni materyal de bununla birlikte geliyor.