PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Gage Russian Weapons Pack
Ruya'dan özel bir teslimat! Gage yabancı bir tanıdığından bir teslimat aldı - rus silahlarıyla dolu bir konteyner. Bu silahlar bir toz tanesi ya da birkaç damla su nedeniyle bozulmaz. Nükleer patlamalara dayanırlar ve asla tutukluk yapmazlar. İşi tamamlamak için yapılmışlardır. Gage Russian Weapon Pack içerisinde 3 Silah, 1 Yakın Dövüş Silahı, 4 Maske, 4 Malzeme, 4 Desen ve 3 Başarım bulunur.