PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Gage Ninja Paketi
Gage DLC Ninja Paketi, Gage’in doğuya yaptığı yolculuktan yanında getirdiği bir dizi Ninja silahını ekler. Pakette 3 yeni menzilli silah, 4 yeni yakın dövüş silahı, Shuriken Ninja yıldızı, bir sürü mod, 4 yeni maske, modeller ve materyaller de vardır.