PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Gage Chivalry Paketi
Gage Chivalry for PAYDAY 2 Paketi, Torn Banner Studios ve OVERKILL arasındaki işbirliğidir! Tümü yakın dövüşe uygun olan Great Sword, Morning Star, Buckler Shield ve Bearded Axe dahil Gage'ın en son çalınmış eşyalarından silahlarla D.C.'nin en iyilerinde Orta Çağ'a git! Eğer uzak dövüş savaşlarına daha çok yatkınsan tümü patlayıcı ve zehir uyarlamalarına sahip Heavy Crossbow, Light Crossbow ya da klasik English Longbow'u kullanabilirsin. Diğer her şey başarısız olduğunda günü kurtamak için atılabilir Javelin'e güven ve tam gözlerinin arasına vurduğundan emin ol. Gage Chivalry Paketi ayrıca Chivalry Medieval Warfare'den dört miğfer ve dört Orta Çağ temalı model ve materyal içerir!