PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Butcher's Mod Paketi
Butcher's AK/CAR Mod DLC Paketi işte burada! American CAR ve Russian AK'ye mod taşıyan büyük bir yük, doğu yakasına doğru yola çıkmıştır. Butcher, en popüler silah ailelerinden ikisine eşsiz modlar sağlayarak haklı olarak pazar payı elde etmeyi planlıyordur. İstediğin göreve ayarlanabilen düz, dayanıklı silahlar. 22 yeni silah modu ve tarih öncesi çağdan 4 yeni maske de içerir.